sobota, 10 listopada 2012

Givenchy, Gucci, Chloe



Przedstawiam Wam dzisiaj moje ulubione perfumy. Co jakiś czas daje skusić się na inne w perfumeriach, ale to są jedyne do których wracam. Lubię zapachy orginalne, charakterystyczne, takie które kojarzą się moim znajomym ze mną. Kolejnym kryterium jest oczywiście trwałość. Bardzo ważne jest dla mnie aby perfumy wyczuwalne były przez cały dzień.  






Gucci - Envy Me
edt 100ml


Jest to zapach, który jest ze mną od kilku lat. Kojarzy mi się z przeszłością. Do dnia dzisiejszego mnie nie zawodzi. Wśród moich znajomych nie znam nikogo kto ich stosuje, dlatego czuję się w nich niezwykle orginalnie. 







Chloe L´Eau de Chloe
edt 100ml


Ten z kolei wybrał dla mnie mój ukochany. Nigdy nie byłam do niego przekonana gdy go sama sprawdzałam, ale kiedy zaproponował mi je mój chłopak byłam zaskoczona. Nie wiem dlaczego wcześniej ich nie zauważałam, może dlatego że podchodziłam do Chloe po sprawdzeniu wcześniej kilku innych i mój nos nie był w stanie już dostrzec ich wyjątkowości. Nie mniej jednak barzdo trwałe, kobiece i romantyczne.







Givenchy Dahlia Noir
edt 75ml


Znów wybór mojego chłopaka. Dostałam je w prezencie. I znów idealnie dobrany. Jakby zapach stworzony dla mnie. Niezwykle kobiece, a takie lubie najbardziej. Chyba najtrwalsze z całej trójki, mimo że pozostałym nic pod tym względem nie brakuje. Te czuje nawet gdy wsiadam do samochodu następnego dnia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz