wtorek, 27 listopada 2012

Krem La Roche-Posay Hydraphase Intense Riche


Krem La Roche-Posay Hydraphase Intense Riche stosowałam poprzedniej zimy, kiedy moja skóra była maksymalnie przesuszona. Jako nawilżacz spełnił zadanie w 100%. Nawilża naprawdę przesuszoną skórę. Opakowanie wyposażone jest w  higieniczny dozownik, kremik ma przyjemny zapach i śmietankową konsystencję przez co łatwo się rozprowadza. Po nałożeniu odrazu można odczuć odprężenie skóry Nie zauważyłam podrażnienia ani uczulenia. Jest dość wydajny. Dzięki filtrom idealny na dzień. 
Nie nadaje się jednak do stałego stosowania. Polecam stosować co kilka dni, w innym przypadku może zapychać. Nie sprawdzi się też pod makijaż, skóra błyszczy się po paru godzinach. Przy stosowaniu trzeba zachować umiar, bo nałożony w zbyt dużej ilości roluje się na twarzy.






Krem La Roche-Posay Hydraphase Intense Riche (ok.60-70zł)
Skończyłam właśnie całe opakowanie, ale nie wrócę do niego tylko dlatego, że dzięki innym kosmetykom nie mam już takiego problemu z suchą skórą. Jeśli jednak kiedyś będę w potrzebie już wiem gdzie szukać ratunku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz