poniedziałek, 19 listopada 2012

Peeling do ciała - Wellness & Beauty



Ten peeling to moje odkrycie ostatniego miesiąca. Wcześniej stosowałam peelingi Bielendy. Ich minusem jest jednak konsystencja, spływały poprostu z dłoni zanim zdążyłam nałożyć je na ciało. Dlatego zaczęłam szukać zastępstwa. No i tak oto na początku wpadł mi w oko bardzo ładny słoiczek. A w domu zaskoczyłam się jeszcze bardziej bo peeling Wellness & Beauty jednym słowem zdetronizował wszystkie inne jakie do tej pory używałam. 






Jest to peeling solny, jego konsystencja jest dość gęsta, ale po zwilżeniu wodą nakłada się go rewelacyjnie. Fantastycznie masuje i złuszcza skórę, pozostawia na niej delikatny film i sprawia, że jest niezwykle miękka i natłuszczona. Po jego użyciu nie musze nakładać już balsamu, chociaż itak to robię, tylko dlatego że lubię:) W swoim składzie peeling ma działające odżywczo oleje: słonecznikowy i ze słodkich migdałów.





Peeling Wellness & Beauty można kupić tylko i wyłącznie w Rossmannie.
Ja kupiłam w promocyjnej cenie 11,90zł / 300g



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz