niedziela, 11 listopada 2012

Zestaw do włosów Joico


Specjalnie dla Agnieszki :) polecam Wam dzisiaj zestaw, z którego jestem bardzo zadowolona. Aktualnie stosuje linie dodającą objętości, ale to już indywidualny wybór. Zależy kto czego oczekuje. Chociaż szczerze mówiąc ja bardziej zauważam ogólną poprawę kondycji włosów niż jakąś większą objętość. Mogę szczerze polecić przede wszystkim jako kosmetyki regenerujące. Oczywiście nie da się zauważyć efektów po pierwszym użyciu. Ale wierzcie mi na słowo ( i nie tylko moje, jak się okazuję Aga, której poleciłam te kosmetyki, jest również zadowolona) warto zaufać tym dwóm produktom. Już jakiś czas temu zrezygnowałam z pielęgnacji włosów kosmetykami dostępnymi w drogeriach. Nic nie jest w stanie tak o nie zadbać jak specjalnie stworzone do tego kosmetyki, używane i polecane przez fryzjerów.




Szampon i odżywka Joico (2x300ml) - zestaw kupiłam podczas promocji w jednym z moich ulubionych salonów fryzjerskich za 120zł, gdzie również wykonują zabieg rekontrukcji Joico - polecam, włosy są odbudowane, zdrowsze i lśniące.

Szampon jest niezwykle wydajny, wystarczy odrobina aby dokładnie oczyścić włosy. Ja myję zawsze dwa razy. Nie plącze włosów, nie zauważyłam drażniącego zapachu. Odżywka wygładza włosy, mogłaby trochę bardziej ułatwiać rozczesywanie, no ale to nie jest jej główne zadanie. Swoje zadania za to spełnia w 100%. Trzyma się ją na włosach tylko 1 minutę, więc używanie jej nie jest jakoś szczególnie czasochłonne. Ja po nałożeniu przeczesuję włosy szerokim grzebieniem lub poprostu palcami i spłukuję. 



Tak jak wspominałam polecam te produkty, ponieważ sama je stosuję i jestem bardzo zadowolona z efektów, które naprawdę widać po regularnym stosowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz