sobota, 15 grudnia 2012

BB cream Chanel & BB cream Clinique - porównanie cz.1

Dzisiaj prawie większość marek kosmetycznych ma w swojej ofercie bb cream. Nie da się oczywiście przetestować wszystkich. Warto jednak znaleźć wkońcu swój ulubiony, ponieważ bb cream to  świetne zastąpienie ciężkiego podkładu w dni, w których nie trzeba go używać. BB cream to produkt wielofunkcyjny. Zawiera witaminy i inne składniki głęboko odżywiające skórę. Stworzony został dla uzyskania naturalnego i świeżego wyglądu cery. W zależności od rodzaju jest mocniej lub słabiej kryjący. BB cream powinien przede wszystkim odżywiać skórę, maskować cienie pod oczami, wyrównywać nierówności i poprawiać koloryt skóry.
W tej części chciałabym porównać dwie propozycje różnych firm. Chciałam je sprawdzić dlatego poprosiłam w drogerii o próbki. Każda próbka wystarcza na kilka użyć, aby możnabyło spokojnie je przetestować.







Chanel BB cream to jedno wielkie nieporozumienie. Nie wiem jak taka marka mogła pozwolić sobie na tak kiepskiej jakości produkt. Zacznę od jego konstystencji, przede wszystkim strasznie gęsty, rozprowadzenie go graniczy z cudem. Na początku byłam przerażona, moja twarz była cała w smugach. Na szczęście później stapiają się ze skórą, trzeba się jednak namęczyć żeby były niezauważalne. Jeśli chodzi o kolor niestety nie dostosowywuje się do koloru skóry. Być może odcień 10, który wybrała mi konsultantka był dla mnie za ciemny. Nie mam jednak zamiaru sprawdzać innego. Jestem zdecydowanie na nie. Na dodatek nienajlepszy dla skóry suchej. Poniżej zdjęcie jak wygląda na skórze.







Clinique BB cream zdecydowanie wygrywa, konstystencja wygodna w aplikacji, szybko stapia się z kolorem skóry. Nie tworzy smug, jest niewidoczny, a przy tym maskuje drobne niedoskonałości. Nie ma to jednak nic wspólnego z kryciem, ale nie taki jest jego cel. Zapewnia świeży i bardzo naturalny wygląd. Kompletnie nie widać że ma się go na twarzy. Sprawdza się dla skóry suchej, bo przyjemnie nawilża. Mogę polecić. Poniżej zdjęcia jak wygląda na skórze.



            







Podsumowując jeśli miałabym wybierać z powyższych dwóch firm, wybrałabym markę Clinique. Jednak moim zdecydowanym faworytem jest inny BB cream, o którym w kolejnym porównaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz