czwartek, 20 grudnia 2012

Detangle brush - szczotka do rozczesywania włosów

Szczotka TUFT Detangle Brush 






Detangle Brush to rewolucyjna szczotka, która pozwala na delikatne i szybkie rozczesanie długich włosów. Bez więszego wysiłku poradzi sobie ze splątanymi włosami, a innowacyjna konstrukcja minimalizuje uszkodzenia włosów jakie przy tym mogą występować. Zalecana jest w szczególności do włosów, które trudno rozczesać. Idealna do każdego rodzaju włosów zarówno dla Panów, Pań i dzieci 






Wcześniej słyszałam o szczotce Tangle Teezer. Widząc jednak cenę ok.60zł, trochę się przed nią wzbraniałam, ale wkońcu natrafiłam na jej zamiennik - szczotkę Detangle brush.
Jestem z niej bardzo zadowolona, nie mam już potrzeby nawet próbować droższego Teezera, bo Detangle spełnia moje oczekiwania. Bez problemowu, łagodnie rozczesuje włosy bez ich wyrywania i szarpania oraz bez podrażniania skóry głowy.






Posiada wygodną rączkę i można jej używać nawet jedną ręką. Posiada 2 rodzaje ząbków – dłuższe (1,6 cm)i krótsze (0,9cm). Ząbki są wyprofilowane w ergonomiczny sposób, aby dostosowywały się do kształtu głowy i ją jednocześnie masowały.






Szczotka Detangle brush dostępna jest tylko w wersji czerwono-czarnej i można ją kupić w sklepach internetowych - cena ok.30zł

2 komentarze: