poniedziałek, 10 grudnia 2012

Natura Siberica - olej do ciała


Pierwszym kosmetykiem z grupy "rosyjskich" produktów jaki zaczęłam stosować jest
Syberyjski olej antycellulitowy do ciała Anti-Age. 
Na początku muszę powiedzieć, że bardzo się zdziwiłam jak go otworzyłam bo dla mnie nazwa "olej" brzmi jednoznacznie, powinien wyglądać jak olej i mieć jego konsystencję. Ten jednak wygląda jak balsam do ciała. 






Tak jak wspomniałam zewnętrznie raczej z olejem nie ma on nic wspólnego. Jest bardzo gęsty i nie należy do najbardziej wydajnych. Jego naturalny skład na bazie wosku pszczelego i innych olejków eterycznych ma działanie antycellulitowe. Aktywnie nawilża skórę ( naprawę skóra jest jedwabiście gładka przez cały dzień). Według producenta olej z jodły syberyjskiej ma odmładzać skórę, likwidować obrzęki, olej z czerwonego jałowca ma poprawiać krwioobieg, olej z rokietnika ałtajskiego ma działanie antyoksydacyjne i ochronne, leśna szałwia ma odżywiać, dzika róża tonizować, a syberyjski len likwidować podrażnienia i aktywować procesy odnowy skóry. 






Oczywiście nie da się zauważyć wymienionego działania po użyciu jednego opakowania, jedno napewno jest zauważalny bogaty skład i maksymalne odżywienie skóry. Jeśli ktoś nie lubi ciężkich balsamów raczej nie będzie zadowolony. Mi odpowiada bo lubię gdy skóra jest miękka i maksymalnie nawilżona i wygładzona. Zapach jest bardzo przyjemny, dość naturalny. Zdecydowanie bardziej nadaję sie na zimę, na lato może okazać się zbyt ciężki.


GĘSTY SYBERYJSKI OLEJ DO CIAŁA ANTYCELLULITOWY ORGANICZNY 24.90zł

2 komentarze:

  1. nie widziałam go wcześniej, ale ciekawie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja podchodziłam do tych kosmetyków dość sceptycznie ale warto spróbować bo nie są drogie, a może akurat:)

    OdpowiedzUsuń