poniedziałek, 3 grudnia 2012

Organiczny żel aloesowy



Pamiętam jak w dzieciństwie razem z kuzynką smarowałyśmy nasze twarze miąższem z liści aloesu, który miała w domu. Skóra była po tym gładka i ukojona. Już wtedy poznałyśmy dobroczynne działanie aloesu. Aloe Vera zawiera co najmniej 160 aktywnych składników o dobroczynnym działaniu, m.in.: polisacharydy, antrachinony, substancje odżywcze, enzymy, ligninę i kwas salicylowy, także kwas cynamonowy. Jest źródłem witamin (A, C, E, D, B), minerałów (żelazo, chrom, wapń, magnez, potas itp.) i aminokwasów.








Delikatny, bezzapachowy organiczny ekstrakt z aloesu o łaggodnej konstystencji. Nakładam mniej więcej raz w tygodniu na oczyszczoną skórę twarzy i po kilku godzinach zmywam. Po nałożeniu na skórze tworzy się błyszcząca powłoka, nie przeszkadza mi to jednak bo zawsze nakładam żel w domu. Koi i przywraca równowagę zmęczonej skórze, a podrażnionej przynosi natychmiastową ulgę. Wspomaga odbudowę skóry suchej i zniszczonej. Skóra wygląda na wypoczętą i ma wyrównany koloryt.








Żel aloesowy znany jest również z innych zastosowań, m.in. redukuje rozstępy i blizny, łagodzi ukąszenia komarów, jest doskonały po depilacji woskiem i goleniu. Koi oparzenia, dzięki czemu może okazać się pomocny po opalaniu.

2 komentarze:

  1. ja jestem chyba uczulona na takie duże steżenie aloesu - kupiłam 99,8% naturalny i organiczny żel aloesowy, miał wspaniale łagodzić podrażnienia słoneczne czy jakiekolwiek inne, równie nawilżać - twarz mnie paliła, oczy łzawiły, nie nadaje się w moim przypadku nawet po woskowaniu :( a szkoda, bo myślałam, że będzie to naprawdę fajny i wielofunkcyjny produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo reagowałam na naturalny olejek różany, który jest znany z bardzo dobrych właściwości dla cery. Niestety ja byłam po jednym użyciu cała zasypana. no i teraz zużywam go na walkę z rozstępami i tutaj sprawdza się świetnie. Czasami skóra twarzy nie lubi niektórych kosmetyków i musimy to zaakceptować i najlepiej zużyć w innym celu:)

      Usuń