sobota, 22 grudnia 2012

Put&Rub ekoampułka


Według producenta EkoAmpułka - Serum dla Skóry Suchej i Wrażliwej PAT&RUB to nowoczesne, aktywne, naturalne SERUM, przeznaczone do pielęgnacji wrażliwej i suchej skóry twarzy i szyi. Zawiera kwas hialuronowy wysoko i niskocząsteczkowy, oligosacharydy, witaminy, aminokwasy, minerały, substancje nawilżające i kojące. Kosmetyk jest naturalny, który ma nawilżać, napinać,wygładzać, łagodzić podrażnienia i likwidować zaczerwienienia.






Dla mnie jego działanie nie wygląda już tak różowo. Zdecydowałam się na niego po przeczytaniu opisu i obiecującego działania. Niestety zawiodłam się na całej lini. Uczucie napięcia skóry po jego użyciu było dla mnie nie do zniesienia. Serum może być stosowane na dzień pod makijaż, niestety wogóle nie nawilża, dlatego można czuć się niekomfortowo. Drugą propozycją stosowania jest nakladanie jako kuracja na noc dla podrażnionej i przesuszonej skóry. Tutaj również zawiódł. Nie łagodzi, wręcz przeciwnie, czasami po nałożeniu na niego kremu czułam się jakby moja skóra płonęła. Napina za mocno aż nieprzyjemnie. No i przede wszystkim nie nawilża.






Na szczęście serum już dawno mi się skończyło, stosowałam do końca z nadzieją, że wkońcu zacznie działać. Niestety nie doczekałam się. Produkt zdecydowanie nie dla mnie. 

EkoAmpułka - Serum dla Skóry Suchej i Wrażliwej PAT&RUB 30ml - dostępny w Sephorze po 20% rabacie - 144 zł



4 komentarze:

  1. Kosmetyki Pat&Rub chodza za mna juz od dłuższego czasu.. pewnie tez bym sie zdecydowała na to serum po tych całych obietnicach.. tym bardziej ze lubie tego typu kosmetyki... hmm.. z pewnością go nie kupię teraz... Ps. spokojnych i wesołych Świąt! :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to był pierwszy i ostatni kosmetyk tej firmy. zawiodlam sie i ciezko bedzie mnie drugi raz na nie namówić. chociaż moze na innych działają wiec nie moge całkowicie skreślac firmy. swoim doświadczeniem jednak nie polecam. rowniez życzę Ci przede wszystkim spokojnych Swiat i uśmiechu na twarzy każdego dnia bo to jest najważniejsze:)

      Usuń
  2. może coś Cię uczuliło, skoro skóra tak zareagowała?
    ja używam serum kojąco-łagodzącego z Bielendy PRO, sprawdza się wspaniale, nawilża, odżywia i koi skórę, nie podrażnia - używałam zaraz po zabiegu i w trakcie mikrodermabrazji, jak i kwasów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie cały czas stosuję z Guerlain, jest bardzo bardzo wydajne więc jeszcze starczy na długo, i dobrze bo jestem z niego zadowolona. a w kolejce jeszcze serum z serii rosyjskich kosmetyków:)

      Usuń