wtorek, 19 lutego 2013

BB cream Este Lauder & BB cream Caudalie - porównanie cz.2



Jakiś czas temu umieściłam porównanie dwóch BB kremów - marki Clinique i Chanel. Dzisiaj pora na porównanie dwóch kolejnych a mianowicie Estee Lauder, DayWear BB Anti Oxidant Beauty Benefit Creme SPF 35 oraz Caudalie Vinoperfect Day Perfecting Fluid SPF 15.






Este Lauder bb cream to mój pierwszy pełnowymiarowy produkt tego rodzaju. Jego odcień jest dość jasny dlatego głównie stosuję go zimą. Dość ładnie stapie się ze skórą. Nie wysusza, delikatnie nawilża. Gdybym bardziej trafiła z odcieniem byłabym w 100% zadowolona, ale tak jak wspomniałam na okres zimowy kiedy cera jest jaśniejsza jak najbardziej się sprawdza. Jest lekki, a dzięki kompleksowi super utleniaczy i wysokiemu filtrowi SPF 35 chroni ją przed szkodliwym działaniem czynników środowiskowych. Krem występuje w dwóch odcieniach, ja wybrałam Light, ale następnym razem zdecyduję się na ciemniejszy.








Widać, że odcień jest identyczny jak kolor skóry na dłoni, minimalnie ciemniejszy byłby idealny

BB cream Este Lauder 30ml - Cena to ok. 160zł 








Krem tonujący Caudalie
 to bb cream, który testowałam z próbki. Poprosiłam o nie w aptece, która posiada w swojej ofercie kosmetyki tej marki. Dostałam set połączonych ze sobą dwóch odcieni. Postanowiłam zacząć od jaśniejszego i to był dobry wybór bo kolor okazał się idealny. Do tego stopnia, że ciemniejszego nawet nie otwierałam. Zła wiadomość dla posiadaczek jasnej cery, niestety nie dobierzecie odpowiedniego koloru do swojej skóry, bo ten jasny itak będzie zbyt ciemny.









Ten odcień jest już lekko ciemniejszy, dlatego dla mojej karnacji jest trafiony












 Jestto naprawdę dość przyjemny krem tonujący, który posiada właściwości nawilżające i pielęgnacyjne, wyrównuje koloryt cery nadając naturalnego, zdrowego blasku.
 Delikatna konsystencja nie obciąża skór i jest bogaty w aktywne wyciągi roślinne. Aplikacja nie należy do najłatwiejszych, ale po kilku razach można się przyzwyczaićdo jego nakładania. Dostępne są dwie wersje kolorystyczne - dla jasnej (według mnie średniej) i  ciemnej karnacji.


Krem tonujący Caudalie 30ml - cena ok. 80zł






Podsumowując oba produkty polecam i jak dla mnie wygrywają z poprzednimi, które porównywałam.  Został mi jeszcze jeden, którego obecnie używam, ale o nim będzie oddzielny post:)

2 komentarze:

  1. Alez mi zrobiłaś ochotę na ten Estee Lauder BB... Lubię takie podkłady/kremy które lekko wyrównuja koloryt skóry. Nie lubię obciązenia na twarzy i tej maski...
    Ojj moj biedny portfel! :) A co z zapachem? Jaki on jest? I czy jest intensywny?
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację czasem warto dać co kilka dni skórze odpocząć i użyć bb kremu. Myślę, że każda z nas przynajmniej raz w tygodniu znajdzie dzień kiedy nie trzeba używać ciężkiego podkładu.
      Jeśli chodzi o zapach to niestety nie jest on neutralny, ale każdy krem tonujący, jakiego próbowałam miał swój "dziwny" zapach. Na szczęście są one wyczuwalne tylko w czasie aplikacji. Później go nie czuć. W kążdym bądź razie da się przeżyć, a przynajmniej cera nam podziękuje:)
      pozdrawiam!!!

      Usuń