wtorek, 5 marca 2013

CND Solar Oil - olejek do skórek plus mój własny zamiennik



Z problemem suchych skórek myślę, że zmaga się wiele z nas. Niestety utrudniają one posiadanie perfekcyjnego manicure. A pamiętajmy, że zadbane dłonie i paznokcie to wizytówka każdej kobiety. Spróbuję ułatwić Wam dzisiaj walkę z suchymi skórkami i pokażę produkt, który można kupić w sklepie i produkt, który możemy zrobić same. Oba mam zawsze przy sobie tak samo jak krem do rąk i używam kilka razy dziennie. Wcześniej używałam zwykłych oliwek do skórek, ale kosmetyczka wytłumaczyła mi, że one zamiast pomagać, jeszcze bardziej pogłębiają problem. Stwarzają ładny wygląd, ale tak naprawdę wysuszają przez zawarte w nich sztuczne składniki. 














Solar Oil to mieszanka lekkich olejków i witaminy E, która wnika głęboko w paznokcie oraz skórę wokół nich odżywiając macierz paznokcia. Pielęgnuje skórki i wzmacnia naturalne paznokcie. Olejek pozwala   mocno poprawić stan skórek i paznokci. Przez ostatnie lata był uznawany za najlepszy zakup w kategorii "uroda" przez magazyn InStyle.


Cena to około 12zł








Na zdjęciach widać też w jaśniejszej buteleczce po starym Solar Oil mój własny olejek, który robię sobie z mieszanki oliwy z oliwek i olejku arganowego. Sami możemy skomponować swoją własną kompozycję olejków. Uwierzcie mi, że skórki będą nawilżone nie tylko odrazu po naoliwieniu ale będą odżywione od wewnątrz i odwdzięczą się ładnym wyglądem.








3 komentarze:

  1. dobry pomysł z tym mieszaniem oleji... Solar oil widzialam kiedys na Allegro, ale mialam wtedy za duże zbiory więc rozsądek wziął górę, nie mniej jednak mam go na liście :)
    Poza tym moje skórki były w opłakanym stanie suche jak wiór więc się spiełam i kupiłam kremik diora do skórek, uratował sytuację, ale jak sytuacja się ustabilizuje to przejdę na coś lżejszego. Ma jakis zapach ten olejek CND? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma dośc intensywny migdałowy zapach, szczerze mówiąc, lepiej zrobić sobie swoją własną mieszankę i użyć takich olejków jaki zapach się toleruje. Widziałam właśnie Twój post o tym kremie z Diora. Trochę drogi no ale skoro działa to pewnie warto. Ja aż takiego produktu nie potrzebuję, może właśnie dzięki naturalnym olejkom, w każdym bądź razie na szczęście mi wystarczają:)

      Usuń
  2. Mój ma piękny waniliowo migdałowy zapach,nie wiem czy są inne

    OdpowiedzUsuń