sobota, 23 marca 2013

Dermalogica - krem tonujący


Pora zamknąć ranking bb kremów i czas na miejsce pierwsze. Bezapelacyjnie zasługuje na nie
krem tonujący Dermalogica. Na początku oczywiście postanowiłam wypróbować go z próbki. Odrazu przypadł mi do gustu i będąc za granicą musiałam zajrzeć do salonu Dermalogici. Niestety nie mają swoich punktów w Polsce, ale z tego co wiem istnieją sklepy inetrnetowe, które w swojej ofercie posiadają produkty tej marki.









Konsystencja kremu jest bardzo przyjemna, łatwo się rozprowadza i w sekundę stapia się z kolorem naszej skóry. Bardzo dobrze nawilża dzięki prowitaminie B5 i co najważniejsze efekt utrzymuje się przez cały dzień. Pentanol tworzy na twarzy barierę antyoksydacyjną.  Buzia jest miękka i delikatna. Uzyskujemy naprawdę zadowalający efekt, nie da się przesadzić z ilością i stworzyć maski, efekt końcowy jest bardzo naturalny a koloryt wyrównany. 










 Krem jest naturalnie barwiony ziarnami orzecha, nie zawiera syntetycznych substancji zapachowych a dzięki filtrom SPF chroni przed promieniowaniem UVA i UVB.
Dostępny w trzech wariantach: do skóry jasnej, średniej i ciemnej. 









DERMALOGICA - Sheer Tint Moisture SPF15 40ml -  kupiłam w salonie za około 160zł, na ebayu można znaleźć za około 35 $



Zestawienie rankingu:

1.  DERMALOGICA - Sheer Tint Moisture

2. BB cream Este Lauder
3. Krem tonujący Caudalie
http://bejusthealthy.blogspot.com/2013/02/bb-cream-este-lauder-bb-cream-caudalie.html

4. Clinique BB cream
5. Chanel BB cream

http://bejusthealthy.blogspot.com/2012/12/bb-cream-chanel-bb-cream-clinique_15.html

1 komentarz:

  1. wygląda jak skóra, nie wiedziałam że Dermalogica ma w swojej ofercie taki kremik, wciągam go na moją wishlistę jak nic :p
    Masz piękny kolor oczu :)!

    OdpowiedzUsuń