czwartek, 21 marca 2013

Dermedic Hydrain 3 Hialuro - krem i maseczka






Wybierając produkty do pielęgnacji zawsze szukam maksymalnego nawilżenia. Im poziom nawilżenia większy tym lepiej. Przez cały rok a szczególnie zimą staram się nawilżać skórę przy każdej okazji. Gdy skończył mi się poprzedni krem na dzień postanowiłam przetestować poraz pierwszy markę Dermedic. Zamówiłam zestaw kremu z maseczką z serii Hydrain 3 Hialuro. 












Dermedic Hydrain 3 Hialuro Krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF 15

 Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas Hialuronowy, Hydroveg VV, Filtry ochronne UVA, UVB – SPF 15, Gliceryna, Alantoina

Skoro produkt ma w nazwie "dogłębne działanie" to myślałam, że będzie dość mocno i trwale nawilżał. Niestety nie sprawdza się w tym celu. 
 Nie wiem dlaczego ale pod makijażem zachwowuje się całkiem inaczej. Mam wrażenie jakby zatrzymywał wilgoć i skóra przez cały dzień jest przyjemnie miękka i wygładzona.
 Ma dość gęstą konstystencję, przez co jest mało wydajny.  Nie przypadł mi do gustu dlatego nie polecam, od kremu na dzień powinno się wymagać wiele więcej niż tylko dobre zachowanie pod makijażem, bo nie zawsze go robimy. Zaletą jest dość niska cena, ale nawet w tym przypadku nie ma sensu go kupować.






Krem nawilżający o dogłębnym działaniu SPF 15 - 50ml




Dermedic Hydrain3 Hialuro-maska nawadniająca do skóry suchej - bardzo przyjemnie i łatwo się ją nakłada. Nie ściąga i nie wysycha na twarzy. Po 15 minutach można zauważyć lekkie wchłonięcie. Nawilża ale na krótko. Po kilku godzinach od nałożenia nie ma już niestety przyjemnego odczucia ale skóra jest nadal delikatnie napięta i gładsza. 





Maska nawadniająca do skóry suchej i odwodnionej - 50ml








Cena zestawu to około 50zł

5 komentarzy:

  1. kupiłam też podobny zestaw niedawno, tylko krem + serum i jestem kremem bardzo rozczarowana! ma tępą konsystencję, trzeba rzeczywiście dużo go nałożyć żeby dobrze pokryć twarz, a jego właściwości nawilżające - eh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja skusiłam się dobrymi opiniami wersji Hydra in 2, dlatego myślałam, że firma będzie udoskonalać swoje produkty a tu proszę porażka.

      Usuń
  2. Uzywam jednego i drugiego produktu i jestem zadowolona, tylko ze ja mam okropnie przesuszona cerę prawie, że łuszczacą. U mnie krem wchłania sie praktycznie odrazu, świetnie sprawdza się gdy jest mruz na dworze, bo dobrze chroni przed zimnem. Co do maski też jest niezła, ale podkreślam moja cera jest strasznie sucha, wchłania sie podobnie, rezultat jest długotrwały, ale ja nakładam ją na noc i nie zmywam i idę poprostu spać, cera rano jest delikatna, wypoczeta i mieciutka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to faktycznie dziwne, Ty masz bardzo suchą skórę i na Ciebie działa, a ja mam lekko suchą a itak nie czuję wystarczającego nawilżenia. Sama już nie rozumię. Dobrze, że chociaż maseczka nam obu się sprawdza:)

      Usuń
  3. kremu uzywałam jest niesamowity, byłam zaskoczona tym jak szybko zadziałał na moja sucho skóre.;) ale maski jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale na pewno ją kupie.

    OdpowiedzUsuń