sobota, 16 marca 2013

Z ostatniej chwili - promocja Vichy

Marka Vichy zorganizowała właśnie akcję promocyjną i w wybranych aptekach można dostać zestaw 3 produktów do pielęgnacji twarzy. Są dwa rodzaje jeden dla skóy młodszej i drugi dla osób używających już kremów przeciwazmarszczkowych. 










Ja oczywiście wybrałam pierwszą opcję, a w środku:

- NORMADERM NORMADERM Nawilżający krem zwalczający niedoskonałości skóry
- AQUALIA THERMAL konsystencja lekka
- IDÉALIA Rozświetlający krem wygładzający do skóry suchej

Krem Idealia już kiedyś miałam, nie mam jednak zdania o nim. Ani nie zaszkodził ani nie oczarował. Resztę sprawdzimy tym razem.









Jeśli się pospieszycie może uda Wam się odebrać zestaw próbek, tutaj sprawdzicie apteki, biorące udział w akcji:

http://www.vichy.pl/artykul/test-przyjemnosci-default/a18563.aspx



Powodzenia w polowaniu!!!

4 komentarze:

  1. Ja bym chętnie wypróbowała krem rozświetlający :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc spiesz się do najbliższej apteki i testuj:) Właśnie przeglądam Twoje recenzje i bardzo mi się podobają, napewno będę śledzić Twoje wpisy!!1

      Usuń
  2. Muszę jutro wstąpić do apteki, ale mam pytanko trzeba coś zapłacić bo nie znalazłam żadnej informacji ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie. Próbki są darmowe:)

      Usuń