piątek, 22 marca 2013

Zdrowa przekąska na wynos




Praktycznie codziennie przynajmniej raz jemy poza domem. Wiele z nas sięga wtedy po niezdrowe gotowe produkty  lub dania w fast foodach. Od dłuższego czasu zawsze planuje swój dzień pod względem dostępności zdrowego i smacznego jedzenia. Zazwyczaj gdy wyjeżdżam z domu na kilka godzin lub cały dzień i wiem, że nie do końca będę miała możliwość zjedzenia czegoś, na co mogę sobie pozwolić poprostu zabieram wcześniej przygotowane przekąski ze sobą. Najczęściej są to kanapki z razowca, własne muffinki i ciastka owsiane lub właśnie moja dzisiejsza propozycja Owsianka w słoiku. 
Przygotowanie takiej owsianki to maksymalnie 3 minuty.










Składniki:

- musli bez cukru z owocami goji
- jogurt naturalny 
- mus jabłkowy 
- kiwi












Potrzebujemy zakręcany słoiczek lub pojemnik. Na dno wkładamy  dwie łyżki jogurtu, następnie dwie łyżki musu owocowego i 3 łyżki musli. Dopełniamy jogurtem i na samą górę układamy plasterki kiwi. Całość zakęcamy. Składniki można oczywiscie dobierać według własnych upodobań. Nie zapomnijmy oczywiście łyżeczki, ja zawsze mam plastikową w torebce:)











Smacznego!!!

6 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł. Ja już nie wiem co mam jeść na te śniadania w pracy Oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że troszkę ułatwiłam Ci zadanie:)

      Usuń
  2. Mnie owsianka nie przekonuje. Ale też staram się dobrze odżywiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widząc po Twoich postach jesteś pod tym względem podobna do mnie:)

      Usuń
  3. super pomysł, ja jem tylko w domu na szczescie, ale to jest genialne i pożywne , dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, w domu t możesz zawsze sobie przygotować taką szybką i smaczną przekąskę:)

      Usuń