piątek, 5 kwietnia 2013

Biotherm Aquasource Gel Cream


Dzisiaj recenzja produktu z próbki, ale zaskoczył mnie na tyle, że stwierdziłam, że warto. Mowa o  Biotherm Aquasource Gel Cream dla cery normalnej i mieszanej. Ta 5ml tubka starczyła mi na około 10 użyć, więc jest dość wydajny. 








Formuła Aquasorce ma długotrwale i głęboko nawilżać kilka warstw komórkowych skóry dzięki połączeniu wody komórkowej czystego planktonu termalnego i mannozy. Pierwszy raz użyłam go w samolocie, gdzie jak wiadomo warunki dla skóry są straszne. Jednak sprawdził się bardzo dobrze i pozytywnie mnie zaskoczył. Przez kilkanaście godzin skóra jest bardzo bardzo nawilżona. Uwielbiam uczucie miękkości i odżywienia jakie pozostawia. Spełnia w zupełności obiecane 24h nawilżenie. Skóra wygląda na wypoczętą i promienną.










Ma żelową konstystencję, dzięki czemu bardzo łatwo się go aplikuje. Nie powiem, że łatwo się wchłania, bo tak nie jest. Długo utrzymuje się na twarzy. Ma przyjemny zielony kolor i bardzo ładny zapach.
Jedną z najważniejszych cech tego kremiku jest to, że nie zawiera parabenu, na który moja skóra bardzo źle reaguje. Być może dzięki temu jest on dla mnie idealny i jak tylko skończe aktualny krem, napewno zakupie go w pełnowymiarowym opakowaniu. 











Biotherm Aquasource Gel Cream 50ml - cena ok. 150zł

2 komentarze:

  1. krem gel brzmi całkiem jak cos dal mnie na wiosnę :) Bedę go miec na oku bo szukam w zasadzie jakiegos kremu, mam tylko serum ale czuję, że muszę miec jeszcze cos extra nawilażającego :) Dzięki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście jest bardzo wydajny. Mam atopowe zapalenie skóry, ale moja skóra mimo wszystko go toleruje :) Pozdrawiam LookGood

    OdpowiedzUsuń