wtorek, 2 kwietnia 2013

Drożdżowa maska do włowów - Receptury Babuszki Agafii


Kolejnym produktem z półki rosyjskich kosmetyków, na który przyszła kolej w recenzjach jest
 Drożdżowa maska do włosów, która ma za zadanie przyspieszenie wzrostu włosów i zahamowanie w ich wypadaniu.








Jednym z jej ważniejszych składników są drożdże piwne, które przyspieszają wzrost włosa, wzmacniając jego przemianę materii. Drugim ważnym składnikiem jest olej z kiełków pszenicy, który działa regenerująco i hamuje wypadanie włosów.

Największą zaletą maski jest jej zapach, jestem w nim zakochana. Jest ciasteczkowy, bardzo podobny do zapachu jogurtu danone o smaku biszkoptowym. Zapach unosi się w trakcie aplikacji, ale niestety po zmyciu już nic nie czuć, a szkoda. Jeśli chodzi o działanie na włosy, to mogę powiedzieć, że napewno przyczynia się do szybszego wzrostu włosów. Zauważyłam to na swoich włosach. Poprostu w krótkim czasie urosły dość mocno i zauważyli to nawet inni. Oprócz tego maska sprawia, że włosy są puszyste i sypkie. W żaden sposób nie obciąża. Jedyny minus to brak nawilżania, ale można używać jej na zmianę z typową maską odżywczą i nawilżającą. 









Maskę stosuje raz w tygodniu, nakładam na umyte włosy, pozostawiam na 10minut i zmywam. Mogłaby mieć troszkę gęstszą konstystencję, bo spływa z rąk.
Swoje zadanie maska spełnia w 100%. Już mi się kończy, ale napewno do niej wrócę. 


Drożdżowa maska do włosów 300ml - 17zł 



5 komentarzy:

  1. cena i pojemnosc super, ale jak mowisz że ma słabe nawilżenie to niestety nie dla mnie bo moje włosy sa suche jak pieprz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli musisz stosować kosmetyki maksymalnie nawilżające to ta Ci się nie spodoba. Spełnia tylko swoje zadania nic poza tym.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kosmetyk, jeszcze nie miałam okazji go wypróbować. Czy tę maseczkę można kupić w Polsce?
    Pozdrawiam

    http://lookgood-abcurody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupowałam w sklepie internetowym http://kalina-sklep.pl/

      pozdrawiam!!!

      Usuń