środa, 10 kwietnia 2013

Guerlain Terracotta - prasowany puder brązujący


Wcześniej bardzo długo używałam kuleczek brązujących firmy Avon, nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Poprostu po kilku latach zwyczajnie mi się znudziły i kilka miesięcy temu postanowiłam poszukać czegoś innego. Zdecydowałam się  na Guerlain Terracotta. 







Ten puder brązujący ma właściwości nawilżające a jednocześnie matujące. Doskonały do wykończenia makijażu. Rozświetla i nadaje zdrowy, opalony koloryt. 
Jest prosty w użyciu, nie tworzy smug. Jest dostępny w kilku wersjach kolorystycznych.










Puder nie podkreśla suchych skórek i naprawdę bardzo ładnie zachowuję się na twarzy. Utrzymuje się bez żadnego problemu przez cały dzień. Jedyna wada to bardzo kruche i delikatne opakowanie, które niestety szybko sie niszczy w kosmetyczce, co widać na zdjęciu. 







Guerlain Terracotta - prasowany puder brązujący - cena ok 220zł

2 komentarze:

  1. lubię bronzery, niestety Guerlain jeszcze nie miałam ale czeka cierpliwie na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dzisiaj wypadł mi z rąk i się pokruszył:((((( Mam nadzieję, że chociaż jeszcze trochę posłuży:((( Puder sam w sobie jest super ale opakowanie naprawdę często leci z rąk!

    OdpowiedzUsuń