niedziela, 14 kwietnia 2013

Sernik krówkowo migdałowy - mój pierwszy w życiu


Na Święta Wielkanocne postanowiłam poraz pierwszy zrobić sernik. Już kilka tygodni wcześniej znalazłam ciekawie zapowiadający się przepis. Przepis ten pochodzi ze strony internetowej z przepisami do Thermomixa.




http://www.przepisownia.pl/przepisy/sernik-krówkowo-migdałowy/443125








Można go jednak spokojnie zrobić wykorzystując zwykły robot kuchenny. Autor przepisu obiecuje, że uda się każdemu i ja się pod tym podpisuję.








Sernik wyszedł fantasycznie, powiem nieskromnie, że był to jeden z najlepszych serników jakie jadłam. Bardzo serowy i ciężki. Właśnie takie serniki lubię najbardziej. Polecam.








Smacznego!!!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie następnym razem zrezygnuje wogole z cukru mimo ze nie ma go az tak duzo, ale masa krówkowa jest słodka sama w sobie.

      Usuń
  2. Mmm, sernik wygląda przepysznie :) Chociaż ja wolę ciasta na bazie biszkoptów i delikatnej masy + owoce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znow nie moge żyć bez sernikow pod każda postacią, sa zaraz po lodach moim uzależnieniem:)

    OdpowiedzUsuń