wtorek, 23 kwietnia 2013

Stara mydlarnia energetyzujący olejek arganowy do twarzy z wit. C


Przeglądając blogi o kosmetykach natknęłam się na recenzję 
Olejku arganowego do twarzy Starej mydlarni. Wcześniej poznałam już działanie czystego olejku arganowego na włosach, skórze i paznokciach, ale do twarzy jakoś nigdy wcześniej nie stosowałam, dlatego zachęcona oceną postanowiłam odwiedzić Starą mydlarnię we Wrocławiu.








Tutaj link, dzięki któremu poznałam cudowny olejek:

 http://cococollection.blogspot.com/2013/04/organiczne-serum-z-olejkiem-arganowym.html

Niestety nie mieli akurat dostępnej wersji z Neroli, więc skusiłam się na olejek z wit. C.











Olejek to połączenie antyutleniaczy: wit. C i E oraz oleju arganowego. Dzięki nim chroni skórę przed wolnymi rodnikami, rozjaśnia, wzmacnia naskórek i zmniejsza przebarwienia. 

Okazał się moim wybawcą, nawilżył mi skórę do tego stopnia, że teraz po nałożeniu podkładu do twarzy muszę użyć pudru do lekkiego zmatowienia. Nie traktuję tego jednak za wadę. W moim przypadku to akurat zaleta i pokazuje, że olejek świetnie nawilża. Oprócz tego wyrównuje koloryt a po kilku dniach cera wygląda na bardziej promienną i zdrowszą.

Stosuję co drugi dzień na noc zamiennie z serum Gurleain. Nie mam potrzeby używania codziennie. Olejek ma bardzo rzadką konsystencje, trzeba nabierać pipetką odrazu nad twarzą bo szybko spływa. Jest to jedyna wada ale można sie przyzwyczaić  biorąc pod uwagę szereg zalet. Jest też bardzo wydajny, wystarczy odrobina aby pokryć całą twarz.










Jeszcze raz dziękuje cococollecion za recenzję tego produktu. Bezapelacyjnie zagości w mojej pielęgnacji na długo.



Stara mydlarnia energetyzujący olejek arganowy do twarzy z wit. C 30ml - 32zl 

2 komentarze:

  1. O właśnie zamówiłam olejek arganowy w BU i też jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuje juz 3 tygodnie i skóra twarzy jest zdecydowanie w lepszej kondycji!

      Usuń