poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Vichy Normaderm, Idealia, Aqualia Thermal - niestety cała 3 nie dla mnie


Przyszedł czas na recenzję próbek z promocyjnego zestawu Vichy. Nie będę ukrywać, że nie darzę szczególnym uznaniem te marki bo nie zdarzyło się jeszcze, żeby jakikolwiek ich produkt okazał się dla mnie pozytywny. Tak było też tym razem. Niestety żaden z proponowanych kremików nie przypadł mi do gustu.




Vichy Normaderm - krem zwalczający niedoskonałości










Krem zdecydowanie nie dla osób z suchą skórą, może i pomaga zwalczać wszystko co niepotrzebne ale przy okazji podkreśla suche miejsca. Próbka starczyła mi na 3 użycia na noc i po niej faktycznie zauważyłam mniej zaskórników, nie pojawiły się również żadne inne niespodzianki. No ale sucha skóra też zmaga się z niedoskonalościami i jakoś trzeba sobie z nimi radzić. Ten krem jednak do tego się nie sprawdzi bo według mnie poza swoim działaniem robi również dużo złego. Nie nawilża wogóle a nawet tak jak wspomniałam podkreśla suche miejsca.






Vichy Idealia









 Najprzyjemniejszy z całej trójki, miałam podczas ostatnich wakacji pełnowymiarowy produkt, więc wiedziałam czego można się spodziewać. Krem zdecydowanie tylko na okres wiosny lub lata, dla mnie na zimę zbyt lekki i niezbyt ochronny. Próbkę akurat stosowałam w zimnym marcu więc mogę porównać do działania latem. Po nałożeniu można zauważyć wygładzoną i wyrównaną cerę, ale po jakimś czasie niestety efekt znika. Stosowałam na dzień. Sprawdza się pod makijażem, ale trzeba uważać z ilością bo się roluje. 

Krem mi nie zaszkodził, ale nie zdziałał na dłuższą metę nic szczególnego. Są dużo lepsze produkty, które faktycznie pielegnują nie tylko na pół godziny po nałożeniu.




Vichy Aqualia Thermal









 Na koniec zostawiłam największe rozczarowanie, krem który nazwany jest nawilżającym, a nie nawilża nawet w 10%. Zaraz po nałożeniu znikał, a skóra nadal sucha. Tyle na jego temat. 





Jak widać moje nastawienie do firmy Vichy nie zmienia się po przetestowaniu zestawu produktów. Dla mojej cery się nie sprawdzają. W tym przedziale cenowym jest wiele innych kosmetyków, po których widzę efekty i bardziej nadawają się do mojej trudnej skóry.

8 komentarzy:

  1. a mi te kremy w tubce idealnie podpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli jednak co skóra to opinia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała seria Vichy Idealia jest przereklamowana: kremy BB, ta "zwykła" i Idealia "pro" jedno wielkie rozczarowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt Idealia to było coś nowego, wpakowali kupę kasy w nowy produkt który miał zdziałać cuda - od rozświetlenia bo wygładzanie zmarszczek - babki na to poleciały i nawet to się dobrze sprzedawało (bo nowość w końcu) Na fali popularności stworzyli kremy "pro" (na przebarwienia) i teraz kremy BB (niecałe 90 - 100 zł za opakowanie ha ha dobre sobie). W każdym z tych wypadków jedyne co jest ok to zapach i ładne opakowanie a to trochę mało...jeszcze nie upadlam na głowę żeby na krem BB wydać 100 zł
      To jest Polska i powinny byc polskie ceny (cena powinna byc adekwatna do jakosci)

      Usuń
    2. niestety według mnie ta firma za bardzo kładzie nacisk na reklame a nie na jakość, gdyby mieli dobre produkty reklama nie byłaby potrzebna

      Usuń
  4. Mi z kolei bardzo buzia sie przetluszcza po normadermie.

    OdpowiedzUsuń