piątek, 26 kwietnia 2013

Wieka porażka - Taft Instant Volume Powder


Dzisiejszy post potraktujcie jako ostrzegawczy. Mój problem z włosami to niestety brak objętości i po pojawieniu się na rynku Taft Instant Volume Powder  postanowiłam spróbować. Tymbardziej, że reklama zachęca. 










Puder ma w jednej chwili wyczarować niezwykła fryzurę – niezależnie od pory dnia, a nawet roku – włosy zawsze będą idealnie ułożone. Specjalnie stworzona bardzo efektywna formuła sprawia, że dzieki Taft Instant Volume Powder każdy kosmyk włosów będzie pod skuteczną kontrolą. Aplikacja produktu jest prosta - wystarczy nasypać nieco pudru na dłoń, rozetrzeć i delikatnie wmasować we włosy.








Właśnie temu opisowi i tym zapewnieniom uległam i liczyłam na choć trochę pozytywny efekt. Efekt był, ale tragiczny. W życiu nie miałam doczynienia z równie beznadziejnym produktem. Zastosowałam według instrukcji i po nałożeniu moje włosy stworzyły jedną wielką płaską czapkę. Odrazu się przetłuściły, były niemożliwie sztywne. Całe szczęscię, że po kilku godzinach itak chciałam umyć włosy. I tu kolejny problem nawet w trakcie 3 nakładania szamponu dalej czułam tą sztywność na włosach. 









Był to mój pierwszy i ostatni raz, pudełko wylądowało w koszu. Totalna katastrofa i wyrzucenie pieniędzy w błoto. 

Niestety jest to mój ostatni post przed wyjazdem. Nie będe miała dostępu do tego typu serwisów, ponieważ są zablokowane, więc wracam za miesiąc!!! 

6 komentarzy:

  1. Jedna dziewczyna na blogerze prez ta firme omal nie stracila wlosow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tragedia jakaś, nie wiem co oni dawaja do środka. Mnie jako klientke stracili napewno!!!

      Usuń
  2. mam taki fioletowy i jest tak sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam wcześniej i tak jakoś mnie nie ciągnie....
    A po Twoim wpisie to już napewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie jestes???
    Ja czekam na Ciebie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam po długiej nieobecności, niestety miałam zablokowany dostęp do bloga:( ale nadrabiam zaległości!

      Usuń