piątek, 14 czerwca 2013

Grillowane bakłażany z serkiem i wędzonym łososiem


Zaczęły się ciepłe letnie dni, więc można poszaleć z lekkimi potrawami. Ostatnio zatęskniłam za smakiem wędzonego łososia z serkiem (uwielbiam to połączenie). Najczęściej jem ten duet na zwykłej kanapce, ale postanowiłam poeksperymentować i tym oto sposobem powstały 
Grillowane bakłażany z serkiem i wędzonym łososiem.






Wykonanie jest banalnie proste. Potrzebujesz:

- bakłażan
- oliwa
- wędzony łosoś
- serek do smarowania ( odkąd jestem posiadaczką Thermomixa, taki serek wykonuję sama z chudego twarożku i jogurtu, dzięki temu mam pewność że jest naprawdę naturalny, zdrowy i  bez zbędnych dodatków)

Bakłażana należy pokroić w cieniutkie plastry, posmarować oliwą i zgrillować. Na jeszcze ciepłe nakładamy serek, plasterki łososia i zwijamy. Ciepłe roladki smakowały wyśmienicie, ale schowałam te które zostały do lodówki i świetnie nadają się na zimną przekąskę.






Smacznego!!!




2 komentarze:

  1. Nie przepadam za łososiem, ale mój S. kwiczałby z radości na takie połączenie jego ukochanego grilowania z tą rybką :) Muszę zapamiętać pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętaj że przez żołądek do serca:)

      Usuń