środa, 19 czerwca 2013

Kerastase Fluid Oleo-Relax



Właśnie skończyłam olejek Kerastase Oleo-Relax dlatego przyszedł czas na recenzję. Ten odżywczy fluid jest przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych. Ma wygładzać włosy i chronić przed wilgocią.








Kupiłam go po namowach fryzjera i szczerze mogę powiedzieć, że pozytywnie mnie zaskoczył. Spełniał swoje zadania, włosy po jego użyciu były wygładzone, miłe w dotyku, nawilżone i lśniące. Ma bardzo przyjemny i delikatny zapach. Nie obciążał i nie sklejał włosów. Nakładałam go na mokre włosy przez co pomagał mi w rozczesywaniu włosów. Po wysuszeniu delikatnie muskałam tylko końcówki, dzięki czemu wyglądały na zdrowsze i wysuszone końce były mniej widoczne.

Mimo dość wysokiej ceny myślę, że warto w niego zainwestować ponieważ jest bardzo wydajny i starcza na długo. Ja swoją buteleczkę używałam ponad rok.



Kerastase Fluid Oleo-Relax - 125ml - 80zł

2 komentarze:

  1. Używałam go w szkole na pracowniach i też swierdzam że jest świetny.

    OdpowiedzUsuń