niedziela, 9 czerwca 2013

LIERAC - olejek z 3 kwiatami do skóry i włosów



Olejek Lierac Huile Sensorielle Aux 3 Fleurs już dawno upatrzyłam sobie w aptece, poczekałam na odpowiednią promocję i wkońcu się skusiłam. Była to bardzo dobra decyzja, ponieważ używając go ma się wrażenie używania bardzo luksusowego produktu. Nienawidzę zapachów słodkich, owocowych i pospolitych. Ten olejek zauroczył mnie swoim charakterystycznym i eleganckim zapachem. Nie używam go codziennie, bo zauważyłam, że używanie co kilka dni sprawia mi o wiele więcej radości. Automatycznie poprawia humor, sprawia, że czuję się wyjątkowo i kobieco. Pozostawia subtelny zapach na skórze.






Olejek ma lekką, delikatną i jedwabistą konsystencję, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Skóra jest idealnie gładka

Dzięki wysokiej zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz witamin i flawonoidów niezwykle skutecznie chroni skórę i włosy przed odwodnieniem i atakami wolnych rodników.

Główne składniki i ich działanie:
OLEJ ARGANOWY - regeneruje, odżywia i chroni skóre przed atakami wolnych rodników
OLEJ Z PESTEK WINOGRON - działa kojąco, regeneruje skóre i włosy
OLEJ ZE SLODKICH MIGDAŁÓW - łagodzi podrażnienia, zapobiega wysuszeniu skóry i włosów
OLEJ Z ORZECHÓW LASKOWYCH - remineralizuje, odzywia i koi
EKSTRAKT Z JAŚMINU - relaksuje i sprzyja harmonii ciała i umysłu. Wzmacnia i upiększa włosy
WYCIĄG Z GARDENII tonizuje skóre, relaksuje ciało i umysł
OLEJEK Z KAMELII przywraca włosom blaski i witalność oraz pomaga zwalczać oznaki przedwczesnego starzenia się skóry






Olejek można stosować do twarzy, włosów i ciała. Ja stosuję go jedynie do ciała, ponieważ do twarzy i włosów mam inne kosmetyki. Można również dodawać do kąpieli, ale ponieważ nie przepadam za kąpielami w wannie, w tym celu także go nie stosowałam. Jako olejek do ciała jest u mnie numerem 1.



Lierac Huile Sensorielle Aux 3 Fleurs 100ml - w promocji około 70zł

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam o nim... hmm.... Ale teraz to jestem strasznie ciekawa tego zapachu :) Myslałam tez o tym suchym olejku Nuxe... hmm.. stosowałaś go moze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Nuxe nie miałam jeszcze, ale miałam z Sanoflore, nie polecam w porównaniu do Lieraca nie robił nic:)

      Usuń