sobota, 29 czerwca 2013

Mój ulubiony krem do rąk - Kamill


Nie wyobrażam sobie umycia rąk i nie posmarowania ich kremem. Jestem od niego poprostu uzależniona. Uwielbiam uczucie nawilżenia a nie znoszę suchości i szortskości. Przetestowałam już bardzo dużo kremów do rąk. Jednym z moich ulubionych jest Kamill hand repair.







Kremik ma wygodne opakowanie, wystarczy otworzyć wieczko i nacisnąć, jest to da mnie ważne przy częstym używaniu kremu. Nie lubię kremów odkręcancyh:) Krem pozostawia skórę dłoni nawilżoną i odżywioną. Nie jest to typowe uczucie tłustości. Swoje waściwości nawilżające zawdzięcza zawartości 2% mocznika, który ma właściwości wiążące wodę. Nie zawiera parabenów, barwników i sztucznych perfum.


Gorąco polecam, jest korzystny cenowo a wypiera nie jeden drogi krem.



  Kamill hand repair ok. 10 zł

4 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam żadnego kremu z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne z tej firmy tez sprawdziłam ale nie warto. Zwykle kremy działające na chwile. A ten faktycznie zasługuje na swoją nazwę " hand repair "!

      Usuń
  2. Też bym chciała wyrobić sobie taki nawyk kremowania dłoni:) ja zwyczajnie o tym zapominam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi przypomina o tym uczucie suchości czego nienawidzę:)

      Usuń