sobota, 8 czerwca 2013

Powrót po 6 tygodniach z miejsca gdzie dostęp do blogów jest zabroniony!







Wkońcu wróciłam i mam nieograniczony dostęp do wszystkich stron internetowych. Ostatnie kilka tygodni spędziłam w Chinach, gdzie niestety niektóre strony internetowe są zablokowane, m.in. wszystkie blogi! Brak YouTube czy Facebooka mi nie przeszkadzał, ale brak dostępu do blogów i brak kontaktu z Wami to już było dla mnie trudne. Między czasie spędziłam kilka dni w Hongkongu i nadrabiałam zaległości w śledzeniu wpisów, ale nie znalazłam niesteyty czasu na dodanie własnego postu. Na szczęście jestem już w Polsce i powoli będę nadrabiała zaległości, bo trochę nowości wpadło w moje ręcę i kilka produktów, które są naprawdę warte polecenia. Poniżej kilka zdjęć z Shanghaiu, Hongkongu i jednej z niewielu już prawdziwych wiosek rybackich, gdzie ludzie mieszkają w tzw. domach nad wodą.
Przepraszam Was za nieobecność!!!





















1 komentarz:

  1. Zazdroszcze wyjazdu!!!!
    hciałabym kiedyś tam pojechać.... hmm

    OdpowiedzUsuń