czwartek, 4 lipca 2013

Yves Rocher Hydra Vegetal - 24H rich hydrating cream


Do wielkich fanek marki Yves Rocher należy moja mama i to ona zachęciła mnie do jej wypróbowania. Tak się złożyło, że kończył mi się krem na noc więc zdecydowałam się na 
Hydra Vegetal - 24H rich hydrating cream.   








Stosowałam go tak jak wspomniałam tylko na noc po nałożeniu serum. Ma przyjemną konstystencję, pozostawia skórę widocznie nawilżoną, czuć to również rano, ale z 24h nawilżeniem bym nie przesadzała. Myślę, że jest odpowiedni na wiosenno letnie noce ze względu na lekką konstystencję. Na zimę jednak może być zbyt mało odżywczy i ochronny. 









Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z klonu i wyciąg z soku agawy bio pomagają wiązać wodę i długotrwale ją zatrzymywać w głębi skóry. Pozostałe roślinne składniki to betaina, woda z hamamelisu bio oraz masło karité bio









Kremik polecam na obecną porę roku, w połączeniu z serum zapewnia satysfakcjonujące nawilżenie. Nie pozostawia tłustej, nieprzyjemnej powłoczki i co najważniejsze nie zapycha.



Yves Rocher Hydra Vegetal - 24H rich hydrating cream 50ml - 19,90zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz